Szukanie zimy w lesie


W mojej kolekcji zdjęć nie ma śniegu. Bardzo chciałem to nadrobić. Wiadomo że w mieście jest dużo cieplej niż w lesie, dlatego wybrałem się do lasu sprawdzić stan śniegu.

 


Śniegu nie było za dużo ale wystarczyło do stworzenia bardzo fajnego zimowego klimatu. Na prawdę choć zimno to świetnie jechało się po białym lesie.

 

Jako że u nas śnieg jest zjawiskiem ostatnio bardzo rzadkim zjawiskiem dlatego trzeba było udokumentować że jeździliśmy po lesie w zimę. Zdjęć wyszło tylko kilka ponieważ moje "zimowe buty" nie dały rady. Było mi strasznie zimno w palce, przez co musieliśmy wrócić szybciej z wypadu rowerowego. Las wyglądał cudne. Warto jest od czasu do czasu pójść do lasu w zimę, tylko pamiętaj żeby mieć ciepłe buty. !


 


 


Prześlij komentarz

0 Komentarze