Sprawdź adapter który zmienił moją fotografię

Zawsze podziwiałem zachody słońca robione przez długie naświetlanie. Zdjęcia profesjonalistów są wręcz bajeczne. Nie będę ukrywał że zawsze chciałem takie zrobić. Kupiłem nawet sobie filtr szary, lecz nie był on wystarczający. Dostałem od przyjaciela kolejny filtr szary okrągły, który daje ten mój wymarzony efekt. Jednak pojawił się problem o którym nie pomyślałem przez euforie, a mianowicie że nie mam takiego rozmiaru obiektywu co ten filtr i tu z pomocą przyszedł.

Komplet redukcji filtrowych 49,52,55,58,62,67,72mm

Ten komplet spadł mi z nieba. Nie miałem pojęcia że coś takiego jest. Długo nie czekając zamówiłem. Paczka przyszła bardzo szybko, zostało więc tylko ją rozpakować.No dobra ale co daje ten komplet ?. W moim przypadku poszerzył zakres używania mojego filtra szarego. Jako że mój filtr jest o średnicy 67mm a żaden z owych moich szkieł takiej średnicy nie posiada to dzięki temu mogę go przymocować do każdego obiektywu o mniejszej średnicy niż 67mm. Dzięki czemu nie muszę kupować do każdego obiektywu innego filtra. Teraz jeden pasuje do wszystkich i jego koszt to ok 50zł

Przejściówki zrobione są z metalu. Szybko i sprawnie je się skręca i rozkręca. Na pewno trzeba uważać aby nie przekręcić za mocno. Dzięki nim mogłem zrobić te zdjęcia które tu widzisz.

Jestem zachwycony tymi zdjęciami, wiem że na pewno można się do nich przyczepić ale jestem z nich bardzo dumny. Ciesze się że ciągle się rozwijam i do mojego repertuaru doszła możliwość robienia zdjęć z długim naświetlaniem. Jeśli też byś chciał mieć przejściówkę aby jeden filtr pasował do wszystkich to link zostawiam Ci poniżej.

Komplet redukcji filtrowych 49,52,55,58,62,67,72mm




Prześlij komentarz

0 Komentarze