Coffee Ride #3 Przejażdżka na przepiękny Jasień


Kończy mi się już urlop i pomyślałem że wyjdę sobie na rower, niestety sam bo Radek ma problem techniczny z rowerem. Dzień zaczął się szaro buro, lecz z czasem pogoda się poprawiła i postanowiłem pojechać nad zbiornik retencyjno-rekreacyjny Jasień aby trochę się poruszać i wypić kawę.


Na Jasień jedzie się przez Morenę gdzie prawie cały czas jedzie się pod górkę. Nie mam jakieś ekstra formy i w pewnym momencie myślałem że nie dojadę i odpuszczę. Dlatego zatrzymałem się we Wrzeszczu przy fontannie. Idealnie trafiłem ponieważ przy fontannie powstawała piękna tęcza którą uwieczniłem.


Trasa przez chwilę prowadziła mnie przez Trójmiejski Park Krajobrazowy. Jechałem tam przez chwilę ale już wiem że następnym razem się tam wybiorę na dużo dłuższą podróż.


Przed dotarciem na miejsce trzeba było pokonać wejście pod górkę, nie dałem rady rowerem więc musiałem zejść i go wepchać. Później zrobiłem sobie chwile przerwy aby sfotografować mój rower na tle zbiornika.


Bardzo jest tam ładnie. Trochę dużo ludzi ale to jest świetne miejsce na bieganie, bądź spacer, do tego jest tam bardzo czysto oraz jest bardzo fajny plac zabaw.


Ławki wszystkie były pozajmowane i szukałem sobie miejsca aby na chwilę klapnąć i naglę zobaczyłem Pana który łowił. Jestem ciekaw czy coś można tam złowić.


Oczywiście musiałem uwiecznić że jest ze mną kawa.


Po chwili słyszę że leci samolot i patrzę w górę a tu tak blisko samolot, zapomniałem że niedaleko znajduje się lotnisko. Następnym razem wezmę mój teleobiektyw aby zrobić lepsze zdjęcia. Bardzo podoba mi się to zdjęcie.


Na koniec postanowiłem sobie zrobić zdjęcia PKM odjeżdżającej w stronę słońca. Mega przejażdżka i fajne miejsce, do tego wpadłem na pomysły kolejnych wypadów na Coffee Ride. Tylko potrzebny jest czas i dobra pogoda.

Radku naprawiaj szybko rower i w trasę !!!! Pozdrowienia !!!


Prześlij komentarz

0 Komentarze