Legalny rowerowy wypad do lasu


Skoro oficjalnie można wyruszyć na wyczekiwany spacer do lasu to było by żal nie skorzystać z tej okazji, oczywiście przy zachowaniu bezpiecznej odległości oraz maseczek. Dlatego wraz synem wyjęliśmy nasze rowery i obraliśmy cel: plaża.


Gdy zbliżaliśmy się do plaży ilość osób spacerująca wzrastała, dlatego postanowiłem zmienić cel wyprawy i odbić w las na pustą żwirową ścieszkę. Po chwili na przeciw wyszła nam kaczka. Postanowiłem jej zrobić kilka zdjęć. Była piękna słoneczna pogoda. W tym świetle kaczka wyglądała ekstra. Zaczęła mi nawet pozować, stąd zdjęcie powyżej. 


Las w tym świetle wyglądał świetnie. Musiałem zrobić zdjęcie. Nie uważasz że wyszło ładnie ?.
Marzy mi się zrobić podobne zdjęcie tylko o wschodzie słońca z lekką mgłą. O rany jak mi się marzy takie zdjęcie. Mam nadzieje że nie długo będę miał miej pracy i się zmuszę wstać rano i wyruszę do lasu. Kawałek dalej leżało wyrwane drzewo. Wyglądało ciekawie i zrobiłem mu foteczke.


Tak jak mówiłem zmieniłem cel naszej podróży.  Postanowiłem odwiedzić oczko wodne w parku Regana. Jest tam kilka takich oczek wodnych, które bardzo ładnie się prezentują na zdjęciach. Jak dobrze się rozejrzysz to są tam porobione miejsca nad wodą do siedzenia i wyluzowania się. Wyjście na rower po długiej przerwie sprawiło mi ogromną radość. Do tego udało się strzelić kilka fajnych zdjęć więc mogę powiedzieć że nasz wypad udał się w 100%. 
Jak tam Twoje spacery ?. Wychodzisz czy jednak wolisz posiedzieć w domu do czasu aż wszystko się uspokoi ?. Pochwal się :)


Prześlij komentarz

0 Komentarze