Swiąteczna sesja Agnieszki

ISO 400  50mm  f/2.0  1/125sec
 
Po ostatniej jesiennej sesji moja żona trochę mniej się krępuje przed obiektywem. Do tego minęło sporo czasu od ostatnich zdjęć. Postanowiliśmy że przyszła idealna pora na następną. Idealna dlatego że w Gdańsku jest teraz masę lampek oraz dekoracji świątecznych które świetnie nadają się do zdjęć. Wziąłem mojego Yongnuo 50mm f1/8 i pojechaliśmy.

ISO 200 50mm  f/2.0  1/80sec
 
Zdjęcia zaczęliśmy pstrykać przy wielkim prezencie zrobiony z samych lampek. W pierwszej chwili moja modelka stanęła sztywno jak patyk oraz tyłem do światła. Poprawiłem ją, dałem kilka wskazówek i tak powstało oto zdjęcie powyżej.

ISO 400  50mm  f/2.0  1/125

Następne miejsce w jakim się zatrzymaliśmy na zdjęcia  było przejście zrobione z lampek koło Forum Gdańsk. Wygląda jak świecący na żółto i niebiesko most. Do tego trafiliśmy na chwilę kiedy był zupełnie pusty i tak powstały te dwa zdjęcia ( pierwsze na samej góry i te powyżej ).

ISO 400  50mm  f/2.0  1/125

Moje cudna modelka ubrała przepiękny płaszcz i pomyślałem że mogli byśmy zrobić jeszcze jedno zdjęcie. Do zdjęcia poniżej moja żona zaczęła pozować gdyż stwierdziła że jej to sprawia wielką frajdę. Tak po kilku strzałach padło to zdjęcie które bardzo mi się spodobało i tym akcentem zakończyliśmy sesję ponieważ robiło się już bardzo zimno.
Modelce podobały się zdjęcia jak i sesja. Oboje się świetnie bawiliśmy i za jakiś czas znowu to powtórzymy gdyż takie sesje to idealne dla mnie ćwiczenia.
 

ISO 800 50mm  f/2.0  1/80sec

Prześlij komentarz

0 Komentarze