Pochmurna niedziela z YONGNUO 50mm


Yongnuo 50mm to mój pierwszy zakupiony stało ogniskowy obiektyw przez co mam do niego straszny sentyment. Długo go już nie używałem i poczułem sobie smuteczek dlatego postanowiłem że spędzę z nim cały dzień. 
Pierwsze zdjęcie jakie nim zrobiłem to opakowanie Ferrero Collection. Wyglądają apetycznie lecz nie mogłem ich skosztować ponieważ należą do mojej żony i gdyby zobaczyły że zostały otwarte już bym nie wrócił do pisania bloga...


Poszliśmy z synem przejść się na spacer. Przechodziliśmy przez wiadukt i on poszedł przodem. Coś przykuło jego uwagę i się na to zapatrzył gdy na górze czekał na mnie. Postanowiłem szybko strzelić zdjęcie i wyszło całkiem fajnie.


Napis na ścianie "Jestem sam ale walczę jak 300tu" strasznie mi się spodobał do tego świetnie pasowało do gołębia który sam w lewym rogu siedział i bronił swojego miejsca przed innymi gołębiami.


Idąc przez plac zabaw zobaczyłam jak jego część jest pokryta specjalnym miękkim materiałem i tam gdzieś leżał sobie pojedynczy listek który wchodził w ciekawy kontrast z ciemnym niebieskim kolorze.


Na koniec przyciągnęła moją uwagę prosta naklejka. Pewnie każdy ją kojarzy ale strasznie mi się ona spodobała. Sama przyklejona na środku drzwi. Po prostu musiałem zrobić zdjęcie. 

Była dosyć brzydka pogoda. Strasznie szaro i ciemno przez to nie udało mi się strzelić więcej zdjęć ale i tak jestem z tych bardzo zadowolony.


Prześlij komentarz

0 Komentarze