Zdjęcie które musisz zrobić !



Wstajesz rano. Robisz sobie kawę bądź herbatę. Pijesz sobie i naglę wielki rozbłysk. Przed oczyma pojawia się obraz zdjęcia które musisz zrobić i tak przez cały czas  myślisz o tym. Ubierasz się i wychodzisz myśląc tylko o tym jednym zdjęciu które musisz zrobić. Tak samo miałem ostatnio i poszedłem zrobić to jedno zdjęcie.


Zdjęcie jakie mi się zamarzyło zrobić to molo z długim czasem naświetlania aby woda była jak kafla a chmury rozmazane. Nie wyszło w 100% jak chciałem ale i tak jestem zadowolony ze zdjęcia. Musze pojechać jeszcze raz i poćwiczyć długie naświetlanie. Już się nie mogę doczekać jak pojadę nad molo.
Wracając do domu zrobiło się już ciemno, myślałem że koniec zdjęć na dzisiaj. Gdy doszedłem na wiadukt zobaczyłem że jest dzisiaj dość duży ruch po obu stronach ulicy i postanowiłem zrobić jeszcze jedno zdjęcie. Dzięki długiemu naświetlaniu powstały świetne efekty świetlne po samochodach. Zdjęcie nie planowane ale strasznie mi się spodobało. Uwielbiam bawić się długim naświetlaniem ponieważ daje on wiele możliwość do zrobienia ciekawego zdjęcia.


Prześlij komentarz

0 Komentarze