Kolorowa jesień z TAMRON 70-300mm


Ostatnio spędziłem dużo czasu z 50mm ale czas dać szanse innemu obiektywowi a mianowicie Tamron 70-300. Jest to dość ciemny i trudny obiektyw bez stabilizacji ale ma swoje uroki.


Oczywiście nie mogło zabraknąć zdjęć liści, bo były dosłownie wszędzie. Park wyglądał rewelacyjnie. Kolor jesieni są przepiękne. Byłem pewien że będzie miało ludzi. Okazało się że były wręcz tłumy, ale dzięki temu udało mi się zrobić fajne zdjęcie poniżej parze.


Przez to że jest jesień dni stają się coraz krótsze i robi się strasznie szybko ciemno, przez co musiałem się pospieszyć z chodzeniem po parku. Na szczęście udało mi się zrobić jeszcze kilka fajnych zdjęć które możesz zobaczyć poniżej. Tamron robi całkiem niezłe zdjęcia przy słabym świetle ale stać go na lepsze, dlatego jeszcze trochę go pomęczę w następnych dniach






Prześlij komentarz

0 Komentarze