Mój idealny model


Ostatnio wielką frajdę sprawia mi strzelanie fotek moją 50mm 1.8. Uwielbiam, jak cudownie rozmazuje tło. Nie bez powodu idealnie nadaje się do portretów. Dlatego postanowiłem zrobić małą sesję na spontanie mojemu idealnemu modelowi Olafowi.


Olaf to młody hipnotyzujący model, z którym świetnie się współpracuje. Sesja miała charakter domowy. Miała ukazać szczęśliwego psa w domowym zaciszu. Olaf dał mi do zrozumienia, że temat mu przypadł do gustu i da z siebie wszystko. Pierwsze zdjęcie miało, podkreślić jak serio traktuje prace model, w drugim zaś chciał pokazać, jak szczęśliwe ma życie.


W tym zdjęciu model chciał pokazać, że bywają dni gorszę bo narozrabia. Rozwali śmieci, ukradnie jedzenie ze stołu bądź coś rozwali i jego rodzina daje mi czas do przemyśleń swojego zachowania. Myślę że fantastycznie pokazał zadumę nad swoim niewłaściwym zachowaniem.
Praca z Olafem była na wysoko profesjonalnym poziomie. Musiałem przygotować mu specjalne smakołyki, aby lepiej mu się pozowało. Był bardzo zadowolony z sesji, a po niej wskoczył na łóżko i zasnął w 3 sekundy.


Prześlij komentarz

0 Komentarze