Woda jako idealny partner do zdjęć

makro zdjęcia kropel wody

Od pewnego czasu  szukałem inspiracji do zdjęć. Chciałem zrobić coś innego niż zwykle. Na "insta" zobaczyłem kilka świetnych zdjęć kropel wody. Postanowiłem że sam spróbuje zrobić kilka fotek kropelkom wody.


Wszystko fajnie, plan gotowy, aparat gotowy ale brak kurcze kropel. O tym nie pomyślałem przed wyjściem. Jak to się mówi głupi ma szczęście ponieważ po godzinie zaczął padać deszcz.  Równie jak szybko przyszedł szybko odszedł zostawiając na liściach sporo kropelek wody. Była to dla mnie idealna okazja aby porobić im kilka zdjęć. Bardzo podobało mi się jak powolutku kropelki spływały po liściach jak na zdjęciu na początku. Również udało mi się uchwycić kropelkę która chce spaść z kwiatka jak poniżej. Ogólnie zdjęć zrobiłem więcej ale nie wszystkie były ostre albo wystarczająco ładne do pokazania. Bardzo podobają mi się takie zdjęcia. Cieszę się że mogłem kilka takich zrobić, bo efekt jest naprawdę super.



Prześlij komentarz

0 Komentarze