Zobacz świetny pomysł na sesje z światłami neon w domowym zaciszu


Odkąd zacząłem swoją przygodę z instagramem to strasznie mi się podobały zdjęcia z neonami. No po prostu te światło padające na postać  przed neonami daje kapitalny efekt. Pomyślałem że sobie też takie zdjęcia porobię ale na początku musiałem sobie zadać zasadnicze pytanie, gdzie znajdę neony do zdjęć w Gdańsku? No właśnie nie znalazłem... może za słabo szukałem ale się nie poddałem i znalazłem inny fajny sposób na takie zdjęcia.

Neonowa sesja w domu bez neonów

Pomysł możliwie że znacie bo to nie jest "odkrycie ameryki" ale sam w sobie wydaje mi się ze jest świetny a efekt genialny jak widzicie na załączonych zdjęciach. Pomysł wpadł w trakcie szukania informacji o zdjęciach robionych przy neonach. Rozważałem kupno nawet jakiegoś napisu do domu lecz są drogie, to odpuściłem sobie lecz pomysłu nie porzuciłem, może kiedyś sobie kupię. Dlatego znalazłem prosty sposób aby imitować neony. Wystarczy mieć duży telewizor w dzisiejszych czasach chyba wszyscy już takie mają. Ja podłączyłem kablem HDMI do komputera i pobrałem sobie dwie tapety neon ustawiłem na cały monitor i przesłałem obraz na telewizor, gasisz światło i masz własne neony w domu BANG. Im lepszej jakości znajdziesz neony tym realistyczniej wyjdą na zdjęciu. Dzięki temu jest wiele możliwości na zdjęcia. Na razie zrobiłem dwa zwykłe zdjęcia lecz potencjału tego pomysły jeszcze nie zrealizowałem i można z tego wycisnąć wiele świetnych zdjęci.


Prześlij komentarz

0 Komentarze