Kto powiedział że plaża jest tylko dla ludzi? Zabierz swojego pupilna na psia plażę w Brzeźnie.


W okresie letnim pójście na plaże z psem jest zabronione. Każdy kto ma psa na pewno myśli aby w ciepły oraz duszny dzień pójść ze swoim najlepszym przyjacielem na plaże i ochłodzić biednego pieska któremu jest bardzo gorąco. Dla tego jest takie miejsce na plaży do którego można iść ze swoim pieskiem.

Plaża tylko dla piesków.

Na tej plaży w sumie rzadko bywam, lecz ostatnio wybraliśmy się na wycieczkę rowerową właśnie na plaże do Brzeźna i wylądowaliśmy przy wejściu na psią plaże. Byłem w strasznie pozytywnym szoku jak się tam zmieniło. Oczywiście moja żona twierdzy że było to od zawsze lecz ja twierdzę że tego wcześniej nie było. Mianowicie dodali sprzęt do trenowania z psami jak widzicie na załączonym obrazku. Jak dla mnie jest to świetny pomysł dla osób które chcą potrenować swojego pupila. Do tego  nie samemu a w towarzystwie.


Po ciężkim treningu można pouczyć pieska pływać rzucając mu piłkę do wody lub dać mu się pobawić z innymi psami. To miejsce jest bardzo świetne. Bardzo miło mi się patrzało jak psy świetnie się bawią ze sobą, pływają, biegają bez smyczy.

Prześlij komentarz

0 Komentarze