Zobacz najpiękniejsze buty na świecie DC MIDWAY SN


Przypadek

Przeglądając instargam wyświetlił mi się sponsorowany post o promocji butów DC MIDWAY SN ze strony https://sklep.sizeer.com postanowiłem sobie je obejrzeć. Po wejściu na stronę zakochałem się. Powiedziałem sobie w duchu że muszę je mieć. No to pyk.... zamówione do tego darmowa dostawa petarda. Firmę DC poznałem przez deskorolkę oraz skate video DC i od tamtego czasu kupowałem sobie ich ciuchy czy buty. Nie jest to tania firma ale co tam. Mam ze dwie pary bluz oraz butów i jakaś czapka się znajdzie i naprawdę dają radę jakościowo.


Mini sesja zdjęciowa butów

Jako że buty są naprawdę piękne. Moją fajny kontrast pomiędzy pomarańczą a czernią pomyślałem że zrobię sobie sesję zdjęciową butów. Jako iż oglądałem sporo filmików na YT odnośnie fotografii butów i się tym zajarałem postanowiłem sam spróbować. Wybrałem boisko do kosza oraz obiektyw 50mm F1.8 aby tło było rozmazane by buty były w centrum uwagi. Dobrze trafiłem ponieważ wyszło słońce z chmur i dały fajny cień butą. Zrobiłem wiele zdjęć z góry, z boku, krążyłem wokół nich   jak sokół lecz to nie było to. Po chwili postanowiłem zrobić zdjęcia z ziemi. Myślę że strzał był w dziesiątkę. Byty są fajnie wyeksponowane do tego otoczenie fajnie pasuje do tych butów. Ogólnie jestem strasznie zadowolony
z tych zdjęć. Napiszcie mi co sądzicie o zdjęciach i czy zachęciły by was do kupna takich butów.




Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. O nieźle wyszły te buty. I to logo wyszło bardzo atrakcyjnie. Kupiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! Bardzo fajne są butki bardzo je i firmę polecam :)

      Usuń