Tagliatelle z kurczakiem i warzywami

 

Kolejny wpis o jedzeniu <3

Po fotografii moją ulubioną czynnością jest jedzenie. Nauczyłem się gotować i jestem z tego dumny. Nie robię wybitnych dań ale zrobienie sobie mielonych z mizerią i ziemniaczkami daje mi bardzo dużo radości i dumy z siebie. Po za tym zrobienie dla kogoś coś dobrego do jedzenia i patrzenie jak je i mu to smakuje jest niezwykle przyjemnym uczuciem. Do tego potrawy są bardzo dobrym obiektem do robienie sesji zdjęciowych. Nie marudzą, możesz ustawić je jak chcesz, zawsze dobrze wygląda i pachnie a po wszystkim możesz je po prostu zjeść.


 

 Tym razem coś dla fanów warzyw i drobiu

Tym razem przygotowałem dla was danie mojej żony. Które wygląda i pachnie cudnie oraz nie jest trudne do zrobienia. Mianowicie chodzi tu o Tagliatelle z kurczakiem i warzywami. Ostatnio miałem ogromną ochotę na jakieś warzywka i kurczaczka. Moja ukochana powiedziała " Da się zrobić " wyciągnęła wszystkie warzywa z lodówki i zaczęła je przygotowywać. Użyła tych oto warzywek
  • brokuł
  • pieczarki
  • cukinia
  • żółta papryka
  • marchew
  • czerwona papryka
  • burak gotowany 
  • papryka chili
  • czosnek
  • cebula szalotka
Do tego oczywiście sól, pieprz oraz zioła prowansalskie i natka pietruszki. Połączenie tych składników na patelni wyglądało obłędnie. Nie mogłem się powstrzymać i zacząłem cykać fotki. Warzywa mają piękne kolory, zielony, żółty, czerwony, pomarańczowy, po prostu coś pięknego.


 Do tego wszystkiego dodaliśmy pokrojonego pysznego fileta z kurczaka oraz tagliatelle ze szpinakiem i czosnkiem. W trakcie gotowanie wydobywały się przepyszne zapachy. Gdy żona nie patrzyła to podjadałem lecz po chwili dostałem drewnianą łyżką prosto w czoło co  zmieniło mój tok myślenia aby lepiej nie podjadać i poczekać. Naprawdę byłem głodny...


Gdy w końcu usłyszałem te magiczne słowa " Daaaaanieeeel " z kuchni ( Oczywiście nigdy nie powie Daniel choć obiad gotowy tylko krzyczy moje imię ale cóż... ). Poleciałem po śladach zapachu obiadu. W końcu go ujrzałem... Tagliatelle z kurczakiem i warzywami. Wyglądało i pachniało apetycznie a smakowało naprawdę dobrze. Przygotowanie tego dania zajęło ok. 30 minut. Do tego danie było lekkie. Bardzo szybko owe danie zniknęło z talerza. Jeśli masz ochotę na coś lekkiego to bardzo polecam Tagliatelle z kurczakiem i warzywami. Smacznego !!!





Prześlij komentarz

0 Komentarze