3 sezon Seven Deadly Sins na Netflix



Anime na Netflix

Kilka miesięcy temu kiedy do mojego domu trafił netflix. Uważałem to za bezsens lecz gdy go sam opaliłem i zobaczyłem kategorie ANIME  zmieniłem zdanie. Jestem dużym fanem anime i oglądanie ich w dobrej jakości oraz z możliwością wyboru lektora, napisów, dubbingu, języka jest czymś fenomenalnym, wszystko jest pod jednym kliknięciem. Wraz z synem szukaliśmy sobie na platformie czegoś dla nas i tak trafiliśmy na Siedem Grzechów Głównych. Do tego jest zrobiony polski dubbing dzięki czemu mój synek mógł oglądać ze mną.

Siedem Grzechów Głównych

Przetłumaczona nazwa anime już przykuła moją uwagę więc moja ciekawość oraz syn kazali opalić pierwszy odcinek. Nie będę ukrywał iż bardzo mnie wciągnął 1 odcinek do tego stopnia że włączyłem następny i następny. Jak sama nazwa wskazuje anime jest o siedmiu grzechach głównych, rycerzach z potężną mocą którzy zdradzili swojego króla i zniknęli. Mistrzowie rycerzy przejęli kontrole w królestwie Liones przez co zaczęły dziać się bardzo złe rzeczy. Córka króla której udało się uciec przed uwiezieniem władcy królestwa, postanowiła odszukać wszystkich siedmiu aby przekonać ich do pomocy. Król dużo opowiadał o grzechach wspaniałe historie i ona nie wierzyła że to są przestępcy.

Anime które Cię pochłonie

Seven Deadly Sins posiada niesamowicie pozytywnych bohaterów, których bardzo szybko polubisz. Do tego są bardzo różnorodni. Pierwsze 2 sezony wpoiliśmy w siebie jak wodę. Później była przerwa. Kilka dni demu dodali w końcu 3 sezon, co dało nam nieziemską radość. Siedem grzechów powraca do naszego telewizora. Nasi bohaterowie zostają postawienie przed kolejnym jeszcze większym wyzwaniem. Po obejrzeniu 9 odcinków jednego dnia stwierdziliśmy iż jest to najlepszy sezon. Niesamowite walki, śmieszne sceny, smutne łapiące za serce wybory, to wszytko wciąga niesamowicie. Dla tego bardzo wam polecam to anime. Jako że pogoda za oknem jest na prawdę beznadziejna to włączcie sobie netflixa i odpalcie Siedem Grzechów Głównych, bardzo polecam.


Prześlij komentarz

0 Komentarze