Stare Starocie


 Ostatnio wybraliśmy się do Gdańska na spacer zobaczyć co się tam ciekawego dzieje. Mnie trochę zszokowało gdy zobaczyłem ile jest tam ludzi. Masę ludzi bez maseczek przechodzących w tłumie koło siebie. Ja nie oceniam. Dlatego postanowiliśmy pójść w stronę stoczni aby nie chodzić w tym tłumie. Okazało się że część stoczni gdańskiej została udostępniona dla zwiedzających. Chciał bym Ci pokazać jedno wystawę właśnie ze stoczni.


 Pierwsza część wystawy można było zobaczyć najróżniejsze artykuły z czasów PRL. Poczułem powrót do mojego dzieciństwa. Stare odkurzacze, pralki i te charakterystyczne szklanki na kawę bądź herbatę. Pamiętam jeszcze jak moi rodzice lub dziadkowie posiadali taki telefon. Sprawił mi wiele frajdy jak się wybierało numerek.


Wystawa jest bardzo ciekawa. Nie ma tam tłumów, i można w spokoju obejrzeć eksponaty. Dzięki niej możesz porównać jak zmieniły się produkty które używam w dzisiejszych czasach. Dlatego warto zorganizować sobie czas i się tam wybrać.










Prześlij komentarz

0 Komentarze