Co robi fotograf w domu jak mu się nudzi ?


Ostatnio było naprawdę ciężko wyjść z domu. Strasznie się nudziłem... a chciałem pójść porobić zdjęcia. Pogoda po prostu mnie pokonała. Musiałem  wymyślić coś w domu. Pomyślałem że pobawię się kolorami.


Zabrałem synowi kolorowe kartki A4. Po chwili pobiegłem do lodówki, otworzyłem ją. Rozglądam się, w głowie miałem już wizję że znajdę tam wspaniałe cytrusy lub inne wykwintne owoce. Oj strasznie się myliłem. Znalazłem jedną cytrynę, trzy figi oraz dwa żółte pomidory... Kurcze kto w tym domu robi zakupy ? Wracając, po kolei kładłem owoce na innym kolorze aż spodobała mi się kompozycja. Zdjęcia mi się strasznie podobają, kolory są ładne i miło się patrzy na nie lecz to nie jest to co chciałem osiągnąć i będę musiał jeszcze raz pobawić się kolorami ale przed tym kupię jakieś fajne owoce. Po za tym zdjęcia są spoko więc co robi fotograf jak się nudzi? fotografuje owoce i warzywa...

Prześlij komentarz

0 Komentarze