Moje nowe bezprzewodowe słuchawki QCY T1


Słuchawki towarzyszą mi praktycznie od wejścia do Polski odtwarzaczy MP3 "Gimba pamięta" hihi, aż do dziś. Używałem słuchawek dousznych oraz tych większych które nakłada się na uszy lecz moda teraz się zmienia na słuchawki bezprzewodowe. Nie wytrzymałem i kupiłem sobie i żonie aby je sprawdzić.

Słuchawki są w zestawię z bazą ładującą oraz kabelkiem USB do ładowanie. Na pierwszy rzut oka może się wydawać że słuchawki łatwo mogą wypaść lecz producenty zainwestował w mocne magnesy które przytrzymują słuchawki. Niektórym te magnesy przeszkadzają gdyż ciężko się wyciąga słuchawki. Mi osobiście podoba się ten pomysł z magnesami oraz wygodnie się wyciąga


Baza ładująca jest bardzo lekka lecz szkoda ze nie ma do tego etui ponieważ w kieszeni może się łatwo porysować. Poniżej małe specyfikacje tej oto zabaweczki.

Specyfikacja techniczna słuchawek QCY T1 / T1C:
  • Wersja Bluetooth: V5.0
  • Profile Bluetooth: HFP, A2DP, HSP, AVRCP
  • Czas ładowania: ok. 2 godzin
  • Czas czuwania: 120 godzin
  • Czas pracy: 4 godziny
  • Zasięg: 10 m
  • Pojemność baterii słuchawek: 43 mAh
  • Pojemność baterii etui: 800 mAh
  • Obsługa: 1 wielofunkcyjny przycisk
  • Częstotliwość: 20 – 20000 Hz
Ogólnie nigdy nie przepadałem za słuchawkami dousznymi ponieważ zawsze miałem problem z ich ciągłym wypadaniem więc podchodziłem do nich sceptycznie. Gdy w końcu trafiły do moich rąk zacząłem z nimi jeździć na rowerze oraz longboardzie. Ani razu żadna słuchawka mi nie wypadła. Bardzo fajnie trzymają się w uchu. Mojej żonie również ani razu nie wypadły. Do tego są bardzo wygodne.
Te słuchaweczki mają guziki. Dzięki którym możemy zatrzymać muzykę, zmienić utwór lub cofnąć utwór. Do tego możemy obierać telefon lub zakończać rozmowe. Gdy chwilę przytrzymamy guzik odpala się asystent google lub siri. Niektórym te guziki mogą przeszkadzać lecz uważam że to kwestia gustu.
Przejdźmy do teraz do dźwięku. Nie będę ukrywał że bardzo bałem się o dźwięk tych słuchawek. Jestem pozytywnie zaskoczony jakością dźwięku. Dźwięk jest naprawdę dobry jak na słuchawki za ok 80 zł. Jedyny minus to słaby bass ale jeśli nie jesteś jakimś pasjonatem dźwięku to te słuchawki Cię bardzo zadowolą. Kolejną świetną rzeczą w tych słuchawkach jest to że dźwięk nie ma opóźnienia w filmach. Dzięki czemu możesz ich używać do oglądania filmów na telefonie.
Jestem mega zadowolony ze słuchawek. Jeśli nie jesteś wymagający odnośnie dźwięku i nie przeszkadzają Ci guziki to te słuchawki są warte Twojej uwagi. Polecam




Prześlij komentarz

0 Komentarze