Czy w brzydką pogodę warto zwiedzać Sopot ?


Piękny Sopot, brzydka pogoda

Dzięki wolnym niedzielą od handlu, mam więcej czasu aby spędzić czas z rodziną i wyjść gdzieś się przejść. Tym razem wybraliśmy Sopot na nasz cel. Było zimno i  kropił deszcz lecz to nam nie przeszkadzało. To był czas jesienny gdyż wstęp na molo był darmowy a z tego co kojarzę w okresie letnim za wejście się płaci. Wiem że zdjęciem zaczynam od końca ale ta restauracja wygląda przepięknie nawet w tak brzydki dzień. Nigdy tam nie byłem lecz fajnie było by znaleźć czas i wybrać się na romantyczną kolację z żoną. Klimat mola i restauracji jest nieziemski. 


Po zejściu z mola można sobie " rzucić okiem " ma biżuterie, pamiątki, bursztyny. Jest tam naprawdę duży wybór, do tego ta biżuteria jest naprawdę śliczna. Myślę że nie jedna kobieta pójdzie przyjrzeć się tym błyskotką. Oczywiście kolejną błyskotką na horyzoncie będzie przepiękny oraz ekskluzywny  hotel Sheraton który nawet w tak brzydką pogodę wygląda wspaniale. Myślę że wakacje przyjechać na weekend do takiego hotelu to musi być czyś naprawdę wspaniałym i drogim ale cóż raz się żyje.

  
No koniec przez przypadek wpadło mi oko bardzo fajne miejsce jak widzicie na zdjęciu poniżej. Nawet nie wiedziałem że jest taki bar. Uwielbiam whisky i gdyby nie było z nami synka to pewnie byśmy tam poszli na drinka aby się ogrzać, było naprawdę chłodno. Po za tym to wejście jest świetnie oświetlone co strasznie mnie kusiło aby wejść do środka. Spacer nie był długi ale nawet tak brzydka pogoda nie zaćmi pięknego Sopotu. Bardzo polecam się wybrać nawet w brzydką pogodę.


Prześlij komentarz

0 Komentarze