Top 5 moich ulubionych zdjęć jakie zrobiłem


Nr 5.

Jestem fanem firmy DC i kiedy zobaczyłem te buty w internecie to nie mogłem się powstrzymać i je kupić. Do tego naszła mnie myśl aby zrobić im sesję zdjęciową. Kolor pomarańczowy to mój ulubiony kolor, pewnie to najbardziej skłoniło mnie do kupna tych butów. Bardzo odznacza się logo firmy które jest w kolorze pomarańczy na czarnym tle. Wybrałem to zdjęcie ponieważ te logo mnie przyciąga jak na nie patrze.


Nr 4.

Na ogół nie jestem fanem czarno białych zdjęć i przez to ich praktycznie nie robię ale te ma coś w sobie. Coś co nie daje mi oderwać wzroku. Zadumana kobieta na życiem.


Nr 3.

Zachód słońca. Jedna z najpiękniejszych zjawisk natury. Moment wręcz magiczny. Światło idealne do zdjęć. Moment na który nigdy się nie nudzi. Chwila która kończy dzień. Wybrałem to zdjęcie ponieważ ukazuję to wszystko co napisałem  na górze. Moment gdy Gdańsk idzie spać.

Nr 2.

Od dłuższego czasu bardzo mi się podobały zdjęcia na instagramie robione podczas zachodu słońca nad jakimiś jeziorem lub morzem. Napaliłem się aby zrobić takie zdjęcie. Udało się lecz przez przypadek, byliśmy z żoną na spacerze i trafiłem w idealnym czasie w idealne miejsce. Przepiękny staw w przepięknym zachodem słońca.

Nr 1.

Ktoś powiedział że małe jest piękne a te zdjęcie idealnie to przedstawia. Natura jest po prostu przepiękna.  Uwielbiam robić zdjęcia małym obiektom. Do tego bardzo fajnie wyszła głębia ostrości przez którą obiekty są w centrum uwagi. Po za tym kontrast pomiędzy tłem a obiektami przyciąga uwagę. Naprawdę bardzo lubię to zdjęcie i jest moim ulubionym.


Prześlij komentarz

0 Komentarze