Czy warto pójść do kina na Detektyw Pikachu ?

 

 Z Pokemonami za pan brat.

Z niecierpliwością czekałem na światową premierę pierwszego w historii filmu o Pokemonach. Trailery które pokazywały wygląd filmu oraz pokemonów dodawały czary do ognia. Gdy wyszły pierwsze informacje dotyczące powstania filmu o pokemonach, moje nastawienie było bardzo septyczne ponieważ filmy robione na podstawie bajek wychodziły tragicznie pod względem fabuły oraz animacji. Dobrym przykładem jest Dragon Ball Ewolucja film który jest totalnym dnem oraz według mnie obrazą dla każdego fana Dragon ball'a. Tutaj po trailerach miałem dobre przeczucie że film może być naprawdę świetny. Nie wiem kiedy ani jak ale członkowie mojej rodziny są fanami kiszkowych potworów. Moja żona wręcz uwielbia zabijać czas przy grze Pokemon GO a synek podobnie tylko że on kocha wszystko co związane z pokemonami od gier, figurek, kart, bajkę, po animowane wersje kinowe więc kiedy informacja dotarła do nich że najwspanialszy oraz najsłodszy pokemon pikachu ma zostać głównym bohaterem filmu oszaleli. Przynajmniej raz w tygodniu słyszałem pytanie- Tata kiedy będzie Detektyw Pikachu ?. Światowa premiera miała mieć miejsce 3maja. Czas szybko zleciał do tego momentu lecz życie pokazało że Polska to jednak nie cały świat i premiera w naszym kraju odbędzie się dopiero 31 maja lecz stała się rzecz piękna i w tajemnicy moja ukochana żona trafiła na informacje o przedpremierowym seansie tego filmu. Trafiliśmy na wolne miejsca i zakupiliśmy bilety. Seans odbywał się w Multikinie. Oczywiście przywitał nas wielka maskotka pikachu w czapeczce która możesz zobaczyć na facebook.com/typowyfotograf.
Po przywitaniu się z maskatką zaczęliśmy wchodzić na salę i przy wejściu dostaliśmy mały "gift" karty pokemon jak widzicie wyżej z Detektywem Pikachu na czele. Weszliśmy na sale z wielką ekscytacją i zaczęliśmy oglądać film... czy warto ? sam zaraz ocenisz. Spokojnie nie będzie żadnych spojlerów OBIECUJĘ, tylko moje wrażenia.


Świetny film familijny.

 Po pierwsze muszę zaznaczyć że to był seans z polskim dubbingiem więc nie wiem jak deadpool spisał się w roli głównego bohatera ale na pewno mam zamiar obejrzeć film z oryginalnym dźwiękiem. Żona mi mówiła przed seansem że wyczytała w sieci iż ponoć film jest słaby a pokemony wyglądają okropnie. Ja osobiście zawsze podchodzę z dużą nie ufnością do takich opinii i gdy sam się nie przekonam to się nie wypowiadam. Seans się zaczął... Pojawiają się pierwsze pokemony i stwierdziłem że wyglądają naprawdę dobrze i fajnie wklejają się w ten świat ludzi. Do tego ich animacja sprawiała że wyglądają naprawdę realistycznie i puszyście.. Oczywiście pikachu wygląda mega słodko w tej czapeczce i moja małżonka stwierdziła że gdyby był prawdziwy to by go ukradła. Wracając do filmu. Wypowiem się dosyć ogólnie bez opowiadania spojlerów bo ten  film jest naprawdę świetny i nie chcę nikomu go psuć.  Oglądając go świetnie się bawiłem. Jest w nim duża dawka humoru, fajnych tekstów i śmiesznych zachowań pokemonów, do tego dostajemy dreszczyk strachu oraz wiele niewiadomych które główni bohaterowie muszą rozwikłać. Również znajdziemy wiele akcji takich jak walki pokemon, pościgi, wybuchy heheh. Niektórzy mogą stwierdzić że fabuła filmu jest słaba i przewidywalna lecz Ci ludzie zapominają jaki jest target tego filmu. Mianowicie targetem są dzieci a one nie potrzebują nie wiadomo jakiej wykręconej fabuły dlatego uważam że to jest świetny, wręcz idealny film familijny aby spędzić miło czas w gronie najbliższych przy filmie z najlepszym detektywie wśród pokemonów. Nie powiem że po zakończeniu filmu czułem niedosyt i chętnie bym jeszcze rozwiązał jakąś zagadkę z pikachu bo tak jak napisałem bawiłem się świetnie jak cała moja rodzinka i z całego serca polecam Ci ten film. Na pewno będziesz się na nim z rodziną świetnie bawił. Dlatego nie czekaj ! Premiera 31 maja idź i kup już teraz bilety!.

Na koniec jak jesteś jeszcze nie pewny to masz tu Oficjalny Trailer


Prześlij komentarz

0 Komentarze