Świąteczny prezent dla Piwosza


Świąteczny zestaw od DOCTOR BREW

Zbliżają się święta a to oznacza okres kupowania różnorakich prezentów dla rodzin, znajomych i z tym bardzo często przychodzi zagwozdka. Jaki kupić prezent ?. Oczywiście można kupić prezent byle by był, czyli coś w stylu tych zestawów do kąpieli by pójść na łatwiznę.  Na szczęście są ludzie którzy przykuwają więcej uwagi na prezent dla drugiej osoby. Ja osobiście również wole kupić prezent który się do czegoś przyda lub jest bardzo sentymentalny i będzie wywoływać miłe wspomnienia. W grudniu sklepy przechodzą szał w sprzedaży. Dają masę rozmaitych pomysłów na prezenty. Ja natrafiłem na bardzo fajny zestaw świąteczny od firmy DOCTOR BREW w naprawdę dobrej cenie 29.99zł. Bardzo ładne opakowanie szybko przyciągnie Twoją uwagę. Jest tak przygotowany że od razu można go komuś podarować. Wygląda ładnie ale co z zawartością ? 


Piwo i skarpetki

Tak oto prezentuje się świąteczny zestaw. Bardzo mi przykro lecz mikołaja niema w zestawie ponieważ jest mój. Zawsze jak wychodzą takie zestawy piwne to do piw dodawana jest szklanka firmowa. Doctor Brew postawił na coś innego. Mianowicie dostajemy... Skarpetki ! Pewnie pomyślałeś że to straszna lipa... Ja uważam że to bardzo dobry pomysł. Skarpetki wyglądają rewelacyjnie. Wygląd mają świąteczny do tego są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju z logiem firmy. To jest jedyna okazja aby takie dostać !. Mamy męską i żeńską szatę graficzną do wyboru. Żeby mieć obie pary to niestety trzeba kupić dwa takie zestawy. Ja kupiłem sobie z męskimi skarpetkami w rozmiarze 40-46 które możesz zobaczyć na zdjęciu poniżej. Są nieziemskie prawda ?, a damskie są 36-40


Przejdźmy teraz do dużo ważniejszej oraz bardziej męskiej kwestii, chodzi mi tu o piwa jakie mamy zawarte w tym oto świetnym zestawie:
 
HONEYCOMB- piwo na bazie miodu alk.4% które jest delikatnie słodkie o słabej goryczce.
 
EXPERIMENTAL AMERICAN IPA- piwo o smaku karmelowo-cytrusowym, posiadające średnią goryczkę, alk. 6,5%

EXPERIMENTAL AMERICAN VERMONT IPA- piwo o skomplikowanym aromacie z egzotycznymi nutami cytrusów, owoców. alk.5,8%

Fanom DOCTOR BREW na pewno piwa przypadną do gustu. Jeśli chodzi o ludzi którzy nigdy nie pili piw innych niż Carlsberg czy Harnaś itp. To jest okazja aby spróbować i rozszerzyć horyzonty odnośnie tak popularnego trunku jak piwo. Uważam że ten zestaw jest bardzo fajnym oryginalnym prezentem, piwo się wypije a skarpetki zostaną.  Ja osobiście bardzo polubiłem ich piwa, dlatego nie mogłem przejść obok tego zestawu. Wypiłem już dwa z trzech piw i jestem bardzo zadowolony. Jeśli zainteresowałem Cię i chciał byś kupić sobie, bądź sprezentować komuś to zapraszam Cię serdecznie do sieci sklepów Lidl w których owy zestaw znajdziesz za 29.99zł. Uważam że warto !



Prześlij komentarz

0 Komentarze