Black and White Street Photography


Miałem ostatnio strasznie dużo pracy, do tego była brzydka depresyjna pogoda. Przez co czułem totalny brak weny do zdjęć lecz w środku chęć wyjścia na zdjęcia rosła, aż doszła do momentu że niezwierzający na pogodę poszedłem porobić trochę zdjęć.


Gdy siedziałem tak bez weny twórczej to oglądałem dużo na Youtube materiałów odnośnie fotografii ulicznej, która była głównym lekarstwem na mój brak weny. Strasznie mi się podobały zdjęcia przedstawiające życie danego miasta, zachowań, przyzwyczajeń ludzi oraz wyglądu miasta. Postanowiłem że spróbuje również zrobić podobne zdjęcia.


Wziąłem mojego Tamrona 70-300mm, słuchawki i ruszyliśmy na miasto. Miałem szczęście ponieważ tego dnia była naprawdę bardzo ładna pogoda. Na początku strasznie niepewnie robiłem zdjęcia lecz po chwili stwierdziłem że tak naprawdę ludzie nie zwracają na mnie uwagi. Dałem sobie dwa cele. Zrobić kilka zdjęć gdzie jest naprawdę dużo ludzi najlepiej w centrum koło jakiegoś przejścia dla pieszych oraz na dworcu SKM. Bardzo się cieszę że już przed dotarciem na miejsce zdjęć miałem w głowie zarys tematu zdjęć oraz ich wyglądu. Jest to fajna zmiana ponieważ wiele poprzednich zdjęć powstało z czystego przypadku.


Zdjęcia mi się strasznie podobają w formie czarno białej. Nie byłem fanem zdjęć tego typu ale mam wrażenie że to się zmieniło. Chciałem ukazać w jakim szybkim tempie żyjemy oraz że cały czas jesteśmy w ruchu. Do tego uchwyciłem jak telefon stał się nieodłączną częścią naszego życia.  Takie wyjście porobić sobie zdjęcia to świetna sprawa.


Prześlij komentarz

0 Komentarze