Wyjscie do Olivia Business Centre


Nie dawno z Radkiem szukaliśmy ciekawego miejsca do zrobienia kilku zdjęć zegarka G-Shock o którym nie dawno napisałem. Tak chodząc trafiliśmy do Olivia Business Centre. Miejsce bardzo ciekawe, nowe pięknie oszklone budynki w bardzo interesująco miejscu.


Nie wiem czemu ale uwielbiam fotografować oszklone budynki. Strasznie mi się podoba jak odbiją chmury i inne obiekty co daje naprawdę świetne efekty. To miejsce to zlepek różnych biur. jak widzicie na zdjęciu powyżej. Jest tam Starbucks jak ktoś poczuje potrzebę na kawę. Do tego znajdzie się miejsce aby coś przekąsić, bywa że pojawia się jakiś foodtruck.


Zawsze przechodząc nie daleko tych budynków czuje na sobie że coś mnie przyciąga. Mówią do mnie: "weź aparat i chodź !"
Jest to jedno z moich ulubionych miejsc do fotografowania, o dużym potencjale. Można by tam było zrobić naprawdę sporo ciekawych sesji zdjęciowych o tematyce biurowej i nie tylko. Marzy mi się aby zrobić sesje zdjęciową zegarka z modelem. Mogło by to tam nieźle wyglądać. Nierobiłem za dużo zdjęć bo bardzo chce tam wrócić i zrobić coś nowego. Ponieważ za każdym razem tam wracam powstają nowe foteczki. 
Bardzo polecam to miejsce. Jak będziesz w Gdańsku warto tam zajrzeć. Dodam jeszcze trochę pikanteria że został tam otwarty punkt/taras widokowy w wieżowcu na 32 piętrze. Dzięki czemu mamy przepiękny widok na cały Gdańsk oraz morze. Myślę że warto.
Dlatego następnym razem jak tam się wybiorę idę wprost na ten taras widokowy porobić sobie zdjęcia i czuję że powstanie coś naprawdę ekstra.


Prześlij komentarz

0 Komentarze